i adore you

nu sitter man här igen. skolan. john bauer. sagoprinsens klassrum.
sitter och laddar inför en matematiklektion. härligt! jag kommer seriöst somna. fast,egentligen. jag var inte sådär sjukt trött när jag vakna imorse, de är väl ett plus tycker jag.
skönt med fredag. men de förstör lite att man slutar kvart i 4 :( jag vill bara hem så fort som möjligt.
är totalt sliten av bara 3 dagar i skolan.. inte bra, inte bra..
föresten. vill gratta lilljocke som skaffa körkört igår :D grattis!
jag vill också ha körkort. allt skulle bli så mycke bättre då. men jag kanske ska ta mig i kragen och ens gå den där kursen på 3 timmar -.-

vad som händer idag är än ett mysterium. vill göra nå kul. men samtidigt vill jag bara ta de lungt.. aja får se vad som händer.
imorn åker jag iaf till stockholm. 60-års fest (Y) kan ju bli trevligt de också? inte så troligt, men man kan ju alltid hoppas. kommer hem på söndagen någongång.

mja, har inte mycke mer och skriva nu för tillfället. jag skriver säkert senare.

to die for! / a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0