i slutet på dagen

ja ni. nu ska ni får höra något ytterst sällsynt. jag har städat. jag har städat ungefär hela våran lägenhet och jag har till och med diskat! jag fick nå ryck efter att ha setat still i soffan alldeles för länge. så nu ser de normalt ut här hemma :)
bara mitt rum som jag inte orkade ta.
den här lördagskvällen kanske inte var den bästa om man säger så. men jag har inte haft cptråkigt så man nästan dör. de har vart skönt att kunna ta delungt och inte bry sig om omvärlden.

mja, nu ligger jag i min säng och känner hur ont jag har i fötterna!
de måste ha vart sen igår tror jag. fick lite extra ont nu när jag har sprungit runt i lägenheten :M
träningsvärk har jag också. kommer nog sova gott inatt iaf.
ska sova länge imorn har jag bestämt också. de var ett tag sen faktiskt.

får damp på våra katter också -.-
dom har såntdär jobbigt cpryck som de brukar kunna få på natten då de bara springer och jagar varandra och hoppar på allt som finns. hör hur de dunkar & springs där ute -.-

ja, de var väl allt från min dag. inte mycke och hurra för direkt :)

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0