just chillin´ take it slow

aa ni, de blir en lungn kväll för mig, som i princip alla kvällar på det här lovet. jag klagar egentligen inte, de har vart rätt skönt faktiskt. men lite spänning eller rörelse hade ju inte setat helt fel de heller? :M
aja, de är många dagar kvar så man ska aldrig säga aldrig :)

imorn äre iaf bio och de ska bli skoj :M

just nu sitter jag och kikar på rosabandet galan. eller tittar och tittar, slänger ett öga på´t då och då ;)
nu är de anastacia som sjunger. och henne harjag inte sett skymten av på flera år. shit så hon har förändrats!

ska väl gå och rota i kylen nu efter nått och gottis äta. har tröttnat på chokladen som ligger framför mig :D 

kyss & smek.


jag vet inte riktigt vart jag står.
jag vet ingenting egentligen.
när folk frågar så vet jag inte vad jag ska svara.
jag vet inte om det ska få ta sin tid? eller om jag bara ska sätta punkt för det?
är det bara nått tillfälligt? eller betyder det någonting?
jag hoppas verkligen att det inte är tillfälligt. hoppas
verkligen inte!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0