like old days

full rulle idag.
vaknade 11 (trodde jag) och var lite sådär småtrött bara. gick upp & satt mig framför tvn. videon visade att klockan bara var 10 så jag fatta ingenitng.
mamma förklarade att man skulle ställa tillbaka klockan inatt, och jag tycker det är konstigt hur alla kan komma ihåg att ens göra de? jag har inte koll på nått såntdär. aja, kika datorn & tvn sen klädde jag på mig, så åkte jag & mamma till stallet för att kika på när storasyster tog hem KM i dressyr :M
vart en heldag i stallet och det kändes riktigt bra faktiskt. som förr i tiden när man rent ut sagt bodde där :p
mannet var iaf fin & dom tog hem KM :) grattis!
när tävlingen slutat så var de bara & skynda sig hem & byta om till ridkläder, sen skjutsa mamma mig ut till camaro. greja & fixade sen åkte han & jag till hallsta på träning. han va pigg & glad ibörjan & de va roligt.
sen börja han trilskas och göra lite som han ville. så då vart jag arg som ett bi!
arg på mig själv för att jag är klenis och inte orkar någonting. och arg på honom för att han inte gjorde som jag ville -.-
aja, de va en halvbra träning.
åkte tillbaka till camaros place och gjorde klart honom för natten :M

hann bara kliva innanför dörren hemma hos pappa så skulle vi ut & käka.
heja! mysig & go efter en träning, så ska man ut också och visa sig för folk (k)
pappa var så lat, så jag fick beställa en taxi hem till oss, och ner till la torre. tyyypiskt honom.
de var inge folk på la torre, så de va väl tur de :M vi åt & skratta och var allmänt dryga bara. sen gick vi hem. taxin skulle ta så lång tid på sig, så vi orkade inte vänta. så pappa kunde faktiskt offra sig till att gå hem :M

kom hem & poppa lite poppisar sen slog vi på en film. meet dave. mest sjuk film ;D pappa decka typ efter halva så jag låg där för mig sjläv och kika.
storasyster kom och störde mitt i filmen också. hon ska sova här och de är ett kors i taket! de är inte varjde dag man har henne över en natt ;)

imorn blire sova så pass länge som jag känner för. sen kilar jag till ramnäs :)

är stentrött nu, så ska bara kika en sak sen blire sängen :M

pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0