mihihi

hallååå folket! eller de enstaka personerna som faktiskt läser min blogg.
jag har haft de trevlans & mys (a) får buga och bocka så mycke :) <3

mja, är skapligt trött just nu kan jag säga. vart lite små stressigt imorse.
tog iaf kvart över 12 tåget till hallsta. gick raka vägen med undantag för ett stopp på ica. hem till pappa.
jag frös så gudars mycket så jag var bara tvungen och lägga mig och sola i 20 min (a) jaja jag vet att man inte ska sola för ofta, men jag kände mig vääldigt tvungen :M skönt som attan var de iaf, skulle kunna ligga där heela dagen! höll på och somna gjorde jag också.

nu sitter jag här och degar. håller på att samla kraft till att orka åka ut till camaro.
lyckades iaf övertala mamma till att jag bara orkade skritta med honom :M

japp. ikväll då?
nån som vet någe? de gör inte jag iaf..

imorn vet jag vad jag ska göra iaf. då ska jag & jenn på bio och se HIGH SCHOOL MUSICAL 3! <3<3<3 kommer bli bästa nånsin :) och du jen? du gör mig också glaaad :)<3

yeye. var nästan på väg och säga att jag skulle hoppa in i duschen. men jag kom på att de verkar ganska onödigt om jag ändå ska till stallet (Y)

pusss på återseénde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0