my spell is like a curse

dag två inleder.
gick och la oss 6 imorse. tog väl ett tag innan man fick somna. men när de väl vart tyst så somna jag direkt.
blev väckt av barks mamma vid 1, av att min mamma var här och skulle hämta mig.
åkte hem, och sedan kom mari och hämtade mig. så åkte vi ut till camaro. hon visade mig hur alltid funka. blir nog bra dedär :)
åkte hem &duscha och åt, sen tillbaka till bark.
jag har blivit nörd på riktigt nu också. lärt mig lite halvt och spela cs (Y) jag suger riktigt hårt på de. men blir alltid lika glad när jag väl lyckad döda ngn :M
de får väl bli mitt nya tidsfördriv. börjar tröttna på tetris och taipei nu :p
är astrött och sliten också. vet inte riktigt hur jag ska orka hålla mig uppe inatt. men de funkar väl på nå vis hoppas jag.
somsagt man vill inte somna först här.

imorn blire städning och grejs här. sen ska jag pallra mig ut till mannet och busa lite med honom.
de va år & dar sen känns de som :(
sen blir de väl bara & ta de lungt skulle jag tro. känns som om jag kommer vara skapligt trött. så somna på kvällen sen blir nog inte problem :)

nu ska jag ut och mata lungorna, sen fortsätta med mitt cs (Y)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0