nu äre brådis!

fråga inte om rubriken. hörde den alldeles nyss från tvn som visar lilo & stich :D

slutade somsagt tidigt idag, de sitter alltid fint :M
hann tillochmed äta innan tåget, och maten smaka väl ok. höll på att glömma datorn i matsalen, härligt om jag gjort de! (Y) ao, åkte med kvart över 12 tåget hem. så skönt när de inte är nå folk knappt :)
mamma hämtade mig vid tåget när jag kom till hallsta, så åkte vi direkt ut till camaro.
lerigt och mysigt vare där ute (k)
han va lika skitzo som alltid, och typ tvärseg.. jag va helt slut efteråt, hade inga sporrar heller :M

åkte hem och hoppa direkt in i duschen. sen har jag bara setat här och inte gjort någonting.
de är så skönt ibland och bara göra ingenting alls. jag kommer troligtvis ha fullt upp i helgen & på lovet, så lika bra att vila upp sig ;)

känner mig duktig också vad gäller rökningen. röker ingenting i veckorna, endast när jag partar. riktigt stolt faktiskt!

imorn är de onsdag och då är de bara en torsdag kvar sen äre lov! yeeees, missar matten & nån annan lektion! (kommer aldrig ihåg vad vi har för lektioner. har inte lärt mig shemat sådär 100 än ;) ) imorn är de stinaträning somsagt & de kommer ta hela kvällen. så jag kommer nog va skapligt trött i skolan sen.

nu är jag hungrig, och jag hör att mamma är ute i köket och stökar. får hoppas på käk snart! :M

you will pass

kan ju bli en bra början på kanske en ny historia?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0