oförståndig

jahapp.
vart ett nytt äventyr idag också.
efter att jag vart i stallet och fodrat, så åkte jag tillbaka till bark. men där va de snustomt så jag gick ner med björnen & jesper ner till samhället och kika. de sög stenhårt och de va iskallt gånger 2000. vi träffa alicia & nathalie & lakkala också, så vi drog till brottarhallen och träffa några som va där och basta.
drog hem till sebbe sen hela högen & dom drack och litesådära. de va mycke trevligt med sång & dans :M
slutet av denhär kvällen slutade däremot i katastrof. kaos i högsta grad blev de efter en liten händelse...
så vi drog ut och gick lite. tröttnade rätt så snabbt så jag, alicia & nathalie gick hem till oss.
kom innanför dörren för bara en liten stund sen. nu ligger jag i min efterlängtade säng. ska´sova alldeles snart så jag orkar upp imorn. ska försöka tagga lite.
vet intehur jag ska kunna hinna allt imorgon men de får väl gå som de går :M

nu ska jag iaf ta och sova lite.

goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0