onsdaaag, bara onsdaaag

tjohej
vakna 20 i 12 idag. kändes på tok för sent för mig, men de va ändå skönt på nå vis.
gick upp och la mig vid tvn. där låg jag väl i nån timme och nångång vid 3 så börja jag fixa mig.

drog till bark sen och där sitter jag än. är så sjukt rastlös så de finns inte. vill göra någonting.
men jag tror nu att dom håller på och kokar ihop något :M

blev ingen bio idag. jennsan va för bakis, stackarn :( men så gåre när man blir nersupen gumman ;)
får ta dedär nån annan dag. helst innan lovet är slut tack!

mja, imorn har jag inga som helst planer heller. de har jag inte haft nån dag dehär lovet.
känns lite annorlunda för en gångsskull.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0