so baby can you fix me?

jahapp.
vaknade idag typ vid halv 1 av att janssen låg i sängkanten och prata med bark, björnen & sebbe som redan var vakna.
alla gick ner efter ett tag men jag låg kvar i sängen och ville verkligen bara somna om. gick inte så bra så jag gick ner till dom andra. städade och sådär efter lanet så drog alla.
jag & bark käka lite mat sen drog vi till gårn. inge lite sliten man kände sig? som en vandrande zombie.
aja. va inte så mycke folk på gårn till en början som tur va.
kom mer folk sen. dejan hade hyrt 3 filmer, så de va filmtime i x-box rummet.
jag orkade bara kolla på en film, eftersom jag var så trött. wild hogs.
mådde inge bra heller för den delen. har så sjukt ont i mina luftrör. gör asont när jag andas :( känns som en lunginflamation på G.ursh! vill inte!
aja, var iaf kvar på gårn tills de stängde. sen kom mamma och hämtade mig och alicia.

nu har jag käkat lite & kikat på tv. orkade verkligen inte sitta uppe. så jag la mig här i sängen med datorn.
blir ingen skola för mig imorn. skönt kanske, men jag orkar egentligen inte missa massa skit i skolan.
så segt. man hinner missa asmycke på en dag bara. eftersom vi har 3 timmars lektioner..
aja, vad ska man göra? jag pallar iaf inte av att vara i skolan när jag mår såhär..
så imorn blire att sova så länge jag kan. sen sitta hemma bara. hela dagen.
ska nog kanske ta och kika på en disneyfilm eller två. länge sen jag hade tid med de :M jag tycker så mycke om disney. och de kommer jag nog göra när jag blir vuxen också :)

mja, nu ska jag glutta vidare ;)

pusss på folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0