something kinda hard to explane,

inte mycket och säga om denhär dagen.
började som vanligt i skolan, kvart i 9 exakt.
pratade om regler och grejer, vad vi får och inte får göra på datorn. spelandet och sånna saker.  kuljul -.-
yes, sen kika vi en film sen hade vi nå arbete om svenska skrivspråket eller nå.
lunch. äckelpäckel var de +o(
var med jesper & mattematte till statium och MQ.
efter lunch så vare matteprovsdags! HAHA stoooort fail där på mig.
svara på någon enstaka fråga och jag har absolut inget som helst rätt. heja mig!
aja. sur efteråt kan jag säga..
hade mediakunskap efter rasten. och de va mest segt.

vart på gårn nu på kvällen. vet inte vad de var med mig. hade största rycket. kunde inte sitta still & härja med allt och alla (nästan). sen fick jag ont i huvet så då slutade jag.
mami kom och hämta mig 8, sen hämta vi saker hos pappa.
har duschat och så nu, så nu ligger jag i sängen och känner hur ögonen blir tyngre och tyngre. ska nog sova snart. ska ju med bajsbussen imorn :(
soft dag imorn i skolan iaf har jag för mig. vi har iaf idrott och då ska vi dansa :M

helgen består av party och stockholm. låter rätt okej :)

puss på er (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0