tråkans

är hemma idag igen.
jag hade faktiskt tänkt och gå till skolan idag. men jag va så rysligt trött imorse & hade ont i halsen, så jag strunta it.
gick upp ur sängen halv 11 ungefär, stentrött. men om jag ska kunna somna ikväll så är de lika bra & gå upp..
har jättetråkigt här hemma. finns ingenting och göra. inget & tv heller :(
har panik ingör imorn då vi har matteprov. jag kan absolut ingenting, och bara jag kollar på uppgifterna så får jag ont i magen. jag är som ett stort frågetecken. bråk har aldrig vart min grej. jag har aldrig fattat mig på de.
och nu ska vi ha prov på de. plus att de är massa extra saker som kommer till nu när man är ett år äldre.. en mardröm om ni frågar mig.
ska väl åtminstonde försöka ta mig igenom frågorna på fronter. så får vi ta morgondagen som den kommer.
önska mig lycka till!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0