tvång

jag kände ett stooooort tvång att gå upp idag.
de va så otroligt skönt där i sängen. tänkte på försovning, men nej! jag skulle upp och komma till skolan i tid. jag har lovat mig själv att gå till skolan varje dag denhär veckan och komma i tid!
hade ställt klockan på 10 över 6, men nej då. då var amanda aaaaalldeles för trött. så jag ställde om den på halv 7. inte gick jag upp då heller, så jag ställde om den på kvart i. när klockan ringde då snooza jag en gång sen fick de vara nog. var inte lika trött så då kändes de lättare.

nu sitter jag i skolan, väntar på att typ medieproduktionen ska börja eller vad vi nu har. orkar egentligen inte.

lovely you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0