väntan,

slutat för länge sen, men jag sitter fortfarande kvar här i klassrummet tillsammans med bebo :M
hon väntar på sitt tåg och jag väntar på min skjuts. har bråttom hem så jag skippar tåget hade jag tänkt.
vi har nyss somsagt i de andra inlägget haft mediekunskap. tråkigt as hell. forska om olika tidningar och jag hitta typ ingenting. de är mest segt, när man letar och letar men inte hittar något.
aja nu äre iaf helg. underbara helg.

jag hatar och vänta. de är de tråkigaste som finns. allt ska hända på en gång helst.
som nu. jag har väntat sen halv 4, och får vänta i ungefär en kvart till, om ännu inte mera.
men ska inte klaga. hellre vänta än gå hem :M

förstår mig inte riktigt på heller dom som är kvar nu i skolan bara för att spela pingis?
hör hela tiden hur dendär bollen studsar upp och ner och hur dom som spelar pratar. ofta man inte vill åka hem så fort som möjligt en fredag? ja ni, de finns så mycke knäppt folk :)

nu ska jag sitta här en stund till sen packar jag ihop och går ut till min skjuts :)

trevlig fredaag hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0