vara någon nära

sitter nu i skolan och lyssnar på lungna favoriter. känner att jag måste få lite lungn och ro, då kom jag och tänka på de. logisk jag är va? :)
jag har sagt de så många gånger förr och jag tänker säga de nu också. jag va sjuuuuuukt trött imorse. de var verkligen att jag fick slita mig ur sängen och försöka tänka positiva tankar. eller de va typ, klockan ringde 10 över 6, jag tvär somna om till 06.35 och då vare typ alarm, stänga av fort som tusan, tända lampan och slänga sig ur sängen. allt för att jag inte skulle tycka att de var skönt i sängen och tänka att jag skulle ligga kvar.
jag är så sjukt skoltrött just nu. de tar emot att gå upp varje morgon. bara jag tänker på skolan så spyr jag typ. aja men de är sånt man får ta. är väl bara i en dålig svacka nu eller nå. får hoppas på de.

tog bussen imorse eftersom jag var hos mamma. träffa sabine där, så jag satt och snacka med henne på vägen in till v-ås :) de va huuur länge som helst sen jag ens sa något till henne. så de va trevligt :)
idag ska vi till biblioteket och låna bok :M soft faktiskt. slippa datorn för en stund.
sen ska jag ha svenska prov. treevligt!

idag ska jag ut till camaro. känna igenom honom lite så han känns bra till träningen imorn :)
ska träna camaro först sen efter de passet äre bara och byta häst för då äre mannets tur :M jag kommer va heeeelt död kan jag berätta. fin träningsvärk (k)
den träningsvärk jag kommer få efter imorn kommer nog hålla i sig hela veckan.
har ju idrott på torsdagen, och då brukar jag alltid få någon slags träningsvärk.
sen på lördag äre zebra. eller sbn eller vad man nu kallar de. och på söndag är de KM på hallsta.

lite smått fullbokad helg. känns skönt att ha något och göra.
aja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera.

jag återkommer säkert senare skulle jag tro.

godmorgon sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0