vi säger godmorgon

idag var jag trött när klockan ringde.
när jag vakna klockan 3 inatt så var jag inte trött för 5 öre, men totaltörstig om inte annat.
blev så pigg o glad när jag klev utanför porten när jag upptäckte att det regna -.-
ännu bättre humör blev jag på när bitterfittan till busschafför skällde ut mig för att jag råka använda busskortet för tidigt.
han vart verkligen as arg. aja, fetto sitt där och va tjurig då, göööööööör de.

sitter i skolan nu och lyssnar på rix morron zoo :M trevligt sådär på morgonkvisten.
idag så har vi bara en lektion, och de är alltid lika härligt :) efter skolan så åker jag direkt ut till camaro och tar hand om honom. sen får vi se vad jag orkar.

nu börjar lektionen så nu ska jag kila :)

pyss & kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0