we´re in the city of wonder

mjau, denhär dagen har vart helt ok faktiskt :)
var i skolan och hade bajs webbdesign. men de va ändå en rätt soft lektion.
gick till station och fick lite saker uträttade. har mycke lättare samvete nu :M

åkte hem och gjorde ingenting. köpte godis gjorde jag. bästa nånsin! hur länge som helst sen jag åt godis!
satt hemma i min ensamhet och kika på tv & satt vid datorn :)
klockan 3 så begav jag mig till tågstation och tog tåget till ramnäs :) gick en jäkla bit.. eller nej, inte jäkla. men en bit vare iaf :M hade de trevligt och sådära :)
tog kvart över 8 tåget hem & de va mest skönt att för en gångs skull sitta i helt lungn och ro på ett tåg. var bara jag i hela vangnen & kolsvart ute så man inte såg ut :M
gick till gårn en snabbis när jag kommit till hallsta. var väl lite folk där. mest hand i munnen folk men aja :M
tog sällskap av alicia & bark hem, och när jag kom hem så laga jag lite mat. spagetti ala köttbullar :M smaka smaskens!
nu så har jag setat här. sen kikat på halv sex and the city filmen. orkar inge mer för känner att ögonen står på kvart i 7.
måste bara smsa sebbe först för att se att han lever. han har spöken på besök hemma hos sig. måste ju se så han lever :M

imorn blire rajtan tajtan. hoppas på en inte allt för failad kväll :)

pussss godnatt

looking good. damn good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0