webbdesign i mitt hjärta!

naaaaaaath!
det är såååå mycket svårare att göra en hemsida än vad man tror. eller när man ska härma en sida. de är just de jag håller på med nu på webbdesignen. de går inte bra. ingenting vill som jag vill. och jag är bara på första uppgiften medans alla andra håller på med nå ännu svårare. de lockar faktiskt inte så mycke att skynda sig med första uppgiften :)
kissnödig är jag också, så de blir nog ett toa besök ganska snart så ni vet de ;)
vi har ingen lärare denhär lektionen, hon är i polen eller nå sånt? o.O aja, inte mycke kommer hända för min del denna lektion.
vi har rast snart också. sen är de bara en timme kvar till lunch.

träningen igår gick väl sådär. mannet var stel och lite frånvarande. de var oerhört mycke krångliga svängar med, och alla vet att jag inte har den bästa hästen för de. de är ungefär som att göra en u-sväng med en buss eller nå :M
mja, de gick iaf hyffsat & jag var inte arg :M kom hem typ 10 (Y) duschade & åt lite. datorn satt jag också vid bara som ett måste. sen var de raka vägen ner i sängen. jag somna så fort jag la huvet på kudden.

imorse ringde klockan halv 7, och jag kom upp då också!
fixa lite sen skjutsa pappa mig först till mamma för jag hade glömt lite saker. sen skjutsa han ner mig till tåget.
var bara emelie där så jag stod och snacka med henne. va va läääääääänge sen. saknar dig vännen <3

idag blir de nog en sväng till ramnäs tror jag :) raksträckans hemort ;)

lediga imorn & lovet börjar. bästa nånsin!

nu äre akut till toa!

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0