who are you waiting for?

tjen
ingen skola idag, buhuu..
kände att jag inte orkade. var hur trött som helst när klockan ringde, och min hals var inge bra.
börjar bli sämre igen tror jag. inge kul!
aja, igår hade vi dans på idrotten. street rättare sagt. de va hur roligt som helst, fast jag kanske inte direkt har den stilen :D hängde med hyfsat bra iaf, även om de inte alltid såg så bra ut ;) har lite smått träningsvärk nu faktiskt i benen. drog till gårn efter skolan. skönt faktiskt :) var där hela kvällen, sen drog jag hem & gick och la mig nästan på dirren. fast låg med datorn ett tag så de kanske blev liiite försent, vilket de alltid blir när jag ska sitta med datorn när jag ska sova :)
men somsagt. klockan ringde 10 över 6 imorse. gick faktiskt upp ur sängen och hämtade sminket i badrummet. men när jag kom in i mitt varma rum igen, och såg sängen och på tanke av min hals så gick jag och la mig igen.

vakna 20 i 10 idag, eller jag blev väckt av jenny över sms. försökte somna om, men de gick inte så bra så jag startade datorn :M
senare ska jag åka ut till camaropysen som föresten har flyttat från stallet :( han står i kolbäck nu ngnstans..
ska åka ut dit och lära mig hur allt fungerar eftersom jag ska ta hand om honom 1-2 gånger i veckan :)
sen mot kvällen ska jag faktiskt lana :M
blir barken och gänget dårå. skönt faktiskt och komma på andra tankar.
känns som om jag kommer somna först av alla. och de skrämmer mig. dom har en tendens och inte låta en sova ifred -.-  aja, ska puscha mig själv att vara uppe (Y)

kanske träning på söndag. jag hoppas!

nu ska jag kila hade jag tänkt :)

puss

Kommentarer
Postat av: emma brovin

jobbig :p

2008-10-03 @ 22:01:16
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0