zombie

tror jag sover fortfarande faktiskt..
är så sjukt trött så kan någon skjuta mig eller nå?
klockan ringde halv 7 imorse. phu, snooza om en gång så gick upp 20 i ist. vet inte riktigt varför jag går upp så tidigt när jag inte ens ska fixa mig eller nå? men jag hatar och stressa på morron. då blir alltid min dag förstörd. inte för att den kanske blir så bättre av att jag är cptrött heller. men ändå.

dagen består av webbdesign (tror jag) och dans. vettetusan vad vi ska dansa. men nå kul blir de nog iaf :)
ska nog plugga lite när jag kommer hem. så jag har allt gjort. så segt att behöva tänka på läxor hela tiden.
och för er som känner mig så är jag väldigt lat, och planerar sämstdåligt. så jag gör alltid allt i sista sekunden. och ni kan ju lista ut hur bra de blir (Y)
jaja, ska spela lite tetris nu, fast man inte får. hihi bus!

godmorgon folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0