Zzzzz

jag har typ sten tråkigt.
kika klart min film för typ en halvtimme sen, eller kanske mer? jag vet inte.
sen dess har jag bara legat här i min säng i mörkret med datorn i knäet.
håller på och kollar igenom hela min bdb för typ 10 gången totalt. börjar nästan lära mig vilka bilder som kommer komma. he-he, jag har verkligen ingenting och göra. msn är snortråkigt och allt är tråkigt.
nu kanske ni undrar varför jag inte går och lägger mig om allt ska vara så jäkla tråkigt. men nej! jag vill inte sova. inte än iaf tror jag. de börjar klia lite i ögonen nu och jag börjar få ont i mina axlar, så jag antar väl att de egentligen skulle vara dags nu.
tror jag ska vara lite busig först och ta en rök genom mitt fönster. de är egentligen ajabaja enligt mamma, för att de luktar så i mitt rum sen. men jag orkar verkligen inte gå ut på balkongen. de är så ryyyysligt kallt ute nu för tiden.
skulle inte förvåna mig om de redan skulle börja till och snöa. nej ursh, hemska tanke! bort!!

jag tror jag har ett myggbett på foten också. de är lite wierd för jag tror knappast myggor lever i denhär kylan?
de är iaf jobbigt att ha nå kliandes på foten. för de ska alltid klia extra mycke när man ska sova -.-
aja, de är bara och deal whit it.

mitt huve som har legat i samma position nu i snart 2 & halv timme har typ somnat, och så börjar jag få en sån där smått huvudvärk. toppen amanda!
diplom i gnäll (k)

vänta, lite mer gnäll sen ska jag va tyst (a) nu kliar de på andra foten också!

/ ammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0