abc

jahapp, blev en sväng ut till stallet nu på kvällen :)
jag & mannet hitta en ny väg som vi utforskade. mitt i skogen var vi, jag hade ingen aning om vart jag var, och ingen stig fanns de (Y) tillslut kom vi ut på en stor åker. så där busade vi riktigt mycke. han va jätte glad :M
yes.
dusch & mat när jag kom hem, och nu ligger jag här. tänkte mig att jag skulle sova tidigt idag eftersom jag var helt död imorse :M
jag slipper föresten gå till station imorn också, världens bästa mamma skulle skjutsa mig :)

imorgon äre träning för stina med camaro :) lillpysen ska också få ha roligt :M
på söndag äre pay and jump med båda två, så får väl hoppas att dom kan sköta sig :)

nu ska jag in på ääälskade fronter och kolla vad jag har missat idag på engelska lektionen. kuljul!

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0