bäveramanda & yatzykäft

berätta lite om gårdagen kanske?
skolan va mest seg. och så blir de ju inte bättre av att komma hem halv 5 på en fredag (Y)
aja, trodde de skulle bli en astråkig fredag iaf. börja med att jag gick & mötte aho :D han ville inte gå själv ner till ica & köpa cola, så jag var så snäll och gick med honom. från nibble! aja, satt utanför ica ett litet tag, dekan kom förbi också. sen gick vi upp till milano och träffa folk. hängde på dom till fredhem. satt där & snackade och sådära.
drog förbi skoldansen också. åh vad jag ville in! verkade vara mycke folk. men jag fick nöja mig med att stå utanför och dansa :M senare så kom de massa folk, så då var man överallt och ingenstans.
happ, sen efter att halva folkmassan gått hem eller nå, så drog jag & några till hem till nån som jag inte vet vem de var :p
trevligt vare iaf :)
efter de (vi var på många platser okej?) så drog vi ner till samhället och käka :M tur var så träffa jag min farbror som var på besök från huvudstaden, så då passade jag på att tigga lite pengar :M
vet inte hur länge vi var där nere, men sen drog jag iaf hem och sov :)

vakna av att jag va vråltörstig och att huvudet värkte. inget sätt man vill vakna på.
var för lat för att hämta vatten så jag plågade mig själv till att somna om. så gjorde jag några gånger. vid 12 så gick jag upp.
nu ligger jag och väntar på att få äta tårta :M faster & kusinerna kommer på besök, så vi ska fika lite & sådära :M
känner mig så pigg på att vara social (Y) har lust att låsa in mig i mitt rum och umgås med datorn hela dagen.
men jag antar att de inte kommer bli så:p

imorn så är de pay and jump. inte sådär väldigt taggad inför de kan jag säga,  men men.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0