björnön

hemma från resan till björnön.
började igår då jag för första gången tog bussen till skolan. skönt med så lite folk faktiskt.
samlades i klassrummet och hade debatt om olika ämnen. min grupp hade tillexempel för abort & mot nedladdning. (inte för att jag är mot nedladdning men ändå). fytusan va alla pratade. man blev nästan arg fast debatten bara va på låtsas. aja, jag & mathias gick till donken på lunchen eftersom de va äcklig falukorv +o(
klockan kvart över 1 kom bussen så då åkte vi alla sagoprinsar till b-ön.

vi hade jätte fint väder så de tackar man för :M
vi hade 5-kamp också. men jag var bara med och hjälpte till, för min hals & näsa hade inte pallat med att kuta runt sådär (Y)
efter de så skulle vi typ ut i skogen och hitta massa saker som var bestämt. myggorna & knotten var ju ingen favorit direkt.
käka & tog de lungt senare, och på kvällen så kika vi på film. blair witch som var förövrigt sådär lagom spännande sen dead silence. den var äcklig de lilla man hann kika av filmen. för mitt i allt så öppnades fönstret i de rummet vi satt i. shit va alla vart rädda! sen kommer mathias in irummet & skriker att de är folk i skogen.
aja, de vart ett stort kaos och alla var livrädda. men tillslut så visade det sig att de var 3:orna från JB som var där för att skrämma oss -.- jävla 3:or. ska alltid utsätta oss.
efter allt ståhej så kika vi på en till film. rec eller något sånt. spansk varen iaf, så jag somnade efter en kvart.
vaknade kanske i mitten av filmen, så då gick jag & la mig.

mitt i natten så fick jag för mig att de va morgon eftersom de va folk uppe. jag klev ner från sängen & kika på klockan, som bara visade 3, så då var jag lika fort uppe i sängen igen.

vaknade halv 8 av att läraren kom in och väckte oss.
eller, de va bara jag som sov i vårat rum (som för övrigt hette utsikten men som vi kallade rök/porr rummet)
vissa folk hade vart vakna hela natten. så dom hade setat och glott igenom 7 filmer (Y) jag somna såklart först av alla -.-
så imorse så käkade vi frulle, kika klart på saw 2 och städade huset sen begav vi oss till bussen.
trodde verkligen inte vi skulle hinna till vårat tåg som gick kvart över 10, men busschaffören körde som en tok, så vi kom fram 5 min innan tåget gick :M

tog mig en promenad hem från stationen, så direkt jag kom innanför dörren här hemma så slängde jag mig i duschen.
tror jag ska ta ngt & äta för magen börjar kurra.
min förkylning vill inte lägga sig. och imorse var de värre än värst -.- lät som ett cp när jag prata.

aja, resten av dagen vet jag inte vad som händer. får se vad jag orkar.
kommer nog bilder sen från resan för er som vill se :) a-thornstrom på bdb (Y)

imorn äre skola igen & då ska vi ner till feel good och ha aerobic på idrotten :M kuljul!

pussssaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0