bussälskare

blev buss idag till skolan, och de suuuuger!
får gå upp hundra år tidigare för att den går 07.20 (Y) de va inte lite kallt heller? :o trodde jag skulle frysa ihjäl.
tråkigt och åka själv också. baby missade ju bussen :( eller jag tror ifs att han gjorde de med flit men ändå :p
sitter i skolan nu och lodar. börjar om typ 35 minuter eller så -.- finns ingenting och göra. dom har ju blockat alla roliga sidor (N) ska nog spela lite tetris iaf.

har bara en lektion idag. sköööönt. engelska är de också, så de går väl vägen.
när jag kommer hem ska jag nog bara vila om jag är lika trött som nu. kanske träffa sötnos om jag har tur (a)
om jag inte ska vila så blir de nog och ta sig i kragen och gå en sväng i de fina vädret :)

aja, jag återkommer säkert senare eller nå.

godmorgon (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0