but i am who i am

ajabaja, inte rökfri idag.. men visserligen har jag bara rökt en halv på hela dagen så de är ett stooort framsteg :M
skolan var mega soft idag. bara en lektion som bestod att göra klart en skrivuppgift på engelska.
jaja, tog kvart över 1 tåget hem iaf. åkte hem till bark & träffa folket där, trevlans :)
resten av kvällen har jag bara vart hos mamma och tagit de lungt :) förutom dårå när jag ckla hem till pappa där jag är nu i 120. de är ju tammetusan iskallt ute nu för tiden! :O
ska snart sova hade jag tänkt. orkar inte vara så trött som jag var imorse.
för alla er som vill veta så har jag ett sjukt irriterande myggbett på mitt pekfinger. it´s killing me! hatar myggor. dom ska väl vara döda såhär års?

imorn blir det träning med mannet :) ska bli roligt as usual.
hinner bara komma hem från skolan så ska jag åka ut till stallet. heja säger jag bara då!
kommer nog somna fint imorron kväll (Y)

aja nu är det nattinatti för min del.
peace out.

now it´s too late. but my heart keeps telling me "don´t give up"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0