coungratz

happ, en måndag utan bilddagboken, youtube & allt som kan tänkas :( en tyst minut för dessa...

shit! imorse, trodde jag skulle dö! min hals värkte värre än någonsin & mitt öra också!
tror jag åkt på en öroninflamation..  hoppas de blir bättre tills imorn.för jag tänker inte åka till björnö med inflamation.

föresten, dom hade inte stängt ner blogg som ni kanske märkt eftersom jag skriver (Y)
jag har skaffat nya sidor också :M snuttis och lifestory. skit tråkiga sidor :D men vad gör man :M

alldeles snart ska jag på lunch & käka flygande jackob (Y)

pusssss

Kommentarer
Postat av: FUCK

Då får man sitta på photodiary! :>

2008-09-22 @ 14:05:01
URL: http://fuck.thephotodiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0