för det bara är så,

jahapp, träningsvärk och blåsor på händerna blev det av denna söndag.
gick upp kvart i 12, hann knappt vakna så var jag ute i stallet.
camaropysen var först ut på schemat. trodde verkligen det skulle bli fiasko av hela saken, eftersom han betedde sig som en vildhäst på framridningen. men väl inne på banan så var han hur duktig som helst :) de var baar eftr första hindret som han sprang sin egna lilla väg :M riktigt stolt över honom :)
mannets tur nästa.
han vart också vildhäst, trots att han hade tappat ena bakskon (Y) han hade sin egna vilja idag. sprang vart han ville & hur fort han ville. var redan lite små sur på honom redan på framhoppningen.
på banan så sprang han bara & lyfte knappt på fötterna. han vägra också! aldrig hänt! men de kan bero på att han vingla som ett fyllo och jag satt som ett jävla åbäke (Y)
aja, andra rundan så gick de bättre. fortfarande slö i benen, men lyssna bättre.

vart hos bark nu på kvällen.
tror jag har feber också för den delen. varm som en kaffebryggare & ont i halsen som attan!

ärsh, vi laddar ändå inför björnö på tisdag, tillsammans med hela sagoprinsen :)

nu ska jag sova så jag orkar upp imorn -.-

godnatt

besviken på dig.
tagit så mycke så nu får de ta stopp.
någongång måste man säga ifrån, även om du inte förstår när man väl gör de.
du är ingen förebild för mig. snarare tvärt om.
jag ska aldrig bli som dig när jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0