for you

är i skolan just nu. vi har rast, men jag orkar inte röra på mig, även fast jag har stel nacke och träningsvärk överallt.
jobbig gårdag kan jag säga. iaf kvällen :p tror jag & alicia stod och nötte samma danser i 2-3 timmar :D höjdpunkten var när bark skulle lära sig min dans :M jag har ju skaplig träningsvärk nu kan jag säga!

just nu sitter vi och ska göra om en sångtext i word, de är soft faktiskt, iaf när man har sin musik i öronen :)
de är dags för lunch vilken minut som helst. jag är jätte hungrig, trots att jag lyckades med att trycka i min frukost. jag har blivit duktig på de nu på sista tiden. jag åt aldrig frukost förut. 
jag vet inte vad de är för mat heller. men de brukar vara god, så får hoppas på de:)

vi har skolkort idag också. kvart över 1, så direkt efter maten alltså. haha, då kommer man väl se ut som en uppblåst fisk efter all mat :M alla är sjuka idag, eller både jesper, mattias & elin är hemma så jag känner mig lite smått övergiven :(
ska snylta in en plats hos hanna & jennytror jag nog :M

idag vet jag inte vad somhänder. ska komma hem från skolan först och främst :)

nu har vi lunch!

pusssss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0