fortsättning följer,

jahapp, nu är jag hemma från skolan :) sista lektionen var stentråk. eller den va skitzo :D den va soft på sitt egna sätt.
fick kanske inte sådär överdrivet mycke gjort. gjorde massa andra saker ist :M

HAHAHApå vägen hem från station så krocka jag med cykeln rakt in i en liten flicka :D mende var faktiskt hennes fel. hon svängde åt ett håll, sen helt plötsligt så böt hon så jag cykla rätt in i hennes framdäck. hon såg vettskrämd ut, och på vägen därifrån så höll jag på och garva ihjäl mig :D

och imorse hade jag inte lite ångest att det var skola va? kunde inte somna förns 3 inatt så var skapligt trött när jag vakna imorse. jag sov tillochmed 20 minuter extra. aja, till skolan kom jag iaf. även om det tog på alla krafter jag hade på att cykla till station.

nu ska jag äta lite & så. är jätte hungrig, fast det var så god mat i skolan.  senare vet jag inte vad som händer.

here´s my hand, take your chance...

pussspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0