fortsättning

ja dår var man tillbaka från lunchen :M de var faktiskt gott, även om alla andra tyckte de va äckligt.
gått en sväng på staden också :M jag fick resten av elins donken glass, så nu är jag proppmätt!

en annan sak är att jag glömde mina kablar till datorn imorse, och de var sjuuuukt irriterande. fick smsa mamma. så hon kom som en räddare i nöden. förövrig så var jag inte sådär jätte trött imorse. även fast de var någon jävel som ringde 20 i5 eller nå imorse.jag va så lost så jag trodde de va larmet på mobilen, så jag stängde av :M sen stod de tydligen ett missat samtal. aja, somna om fort som attan iaf och vakna nästa gång av att det var de riktigt larmet på klockan som gick. kvart i 7 gick jag upp för att fixa mig och sådana saker. jag var tydligen inte så tyst imorse för rätt som det var så kom mamma upp. hon såg däremot mycke tröttare ut än jag.
vi åt frukost tillsammans och det var skönt att ha sällskap för en gångs skull :) hon skjutsa mig också ner till tågstationen så jag slapp cykla också för en gångs skull.

nu har vi naturkunskap. de är sååå tråkigt. vi ska forska om nå djur som vi valt. jag har valt vagen. och fråga mig inte varför, men det var de som dök upp i huvet. de är jätte svåra frågor så jag strejkar ett tag. hoppas på att det är rast snart :M slutar kvart i 4 idag. vi har sååå sega tider på dethär placet. kvart i 4 varje dag förutom tisdagar då vi slutar efter maten (Y) aja, vad ska man göra åt saken lixom?

efter skolan ska jag nog kika förbi gårn en sväng. de var evigheter sen jag var där sist :p förövrigt har jag inga andra planer :M

kissees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0