get away

träningen igår gick väl sådär. tror hela våran grupp var skitzo.
calle & sparre var vildhästar & jag & cicci satt bara & garva.
börja med att typ alla i gruppen höll på och ramla av på framridningen i paddocken.
camaro var suuuuuuuper pigg och lyssna inte för 5 öre, så jag var ungefär bara arg hela träningen på honom. arg på mig själv också för att jag inte orkar någonting. var helt slut efter framridningen bara (Y)
aja, några bra språng fick vi till iaf, så blåsorna i händerna var väl värt de.
hoppas inte han uppför sig såhär på pay and jumpen, för då kommer jag skämmas ihjäl.

no school today by the way.
vi har haft friluftsdag, och jag var inte särskilt taggad för de.
för de första så kom jag hem alldeles för sent igår.
för de andra så var jag astrött imorse
och för de tredje så, vem vill vara ute i en skog när de är iskallt & regnar ute?
rätt goda skäl till att stanna i sängen imorse.
än så länge har jag bara legat i soffan och kikat på tv. legat där sen kvart över 12 (Y) så skönt!

haha, våran lärare sa roligaste saken igår :D eller, vi tyckte den va lite rolig faktiskt
vi höll på i ett design pogram på datorn, så skulle vi gå in i en meny som hette fitsences eller något sånt. sen fanns det olika grejer i den menyn som alla börja på fit.

L:  så går ni in under namnet fitsences
E: okej.
L: nu ser ni att det finns många här som ni kan klicka på, så ni kan testa alla domhär fittknapparna.
E: alla börjar asgarva

först fatta inte johanna någonting (våran lärare) sen började även hon asgarva.
de lät så fult att de kom från en lärare. hon tänkte ju inte på de heller ;D dålig förklaring för själva skämtet men de var mycke roligare at the moment.

jaha. torsdag idag. den här veckan har kännts lite konstig. jag har bara vart i skolan 1 dag.  i måndags var vi lediga. i tisdags så försov jag mig. igår var jag i skolan, och idag hade vi friluftsdag så jag var hemma.
imorgon är de fredag och då ska jag gå iaf. sen äre helg. uunderbara helg :)
lite planer har man planerat iaf, så de känns skönt :)

nej, nu ska jag äta mat, sen gör någonting av dagen som är kvar.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0