happydance

kanske ska dra till med ett blogg inlägg kanske? känns som om de va ett tag sen.
jahapp, helgen har väl vart lite gott & blandat. eller en underlig helg har de varit. med både bra saker & inte så bra saker.
fredagen så var jag ju då först i skolan. rätt segt. pinsammaste saken hände! :o jenny du ligger illa till ska du veta! nej men seriöst. jag trodde jag skulle dö, så hemskt vare.
aja, gårn med mathias ett tag efter jag kommit hem. spela kort för de mesta & jag va bäst :M fast inte på hans sätt och spela stress kanske, men annars.
drog hem & fixa lite sen drog jag till paj. va folk där & vi hade de chill.
drog ut sen eftersom de hade hänt en sak, så då var vi lite överallt. kom hem någongång under natten iaf. kommer inte ett dugg ihåg va klockan var.

lördag vakna jag 8 av spränande huvudvärk & hyperförkyld.
orkade inte med och vakna då, så jag somna om till 10 då jag gick upp och märkte att jag inte hade nån röst kvar knappt. mja, vid 11 så fråga pappa om jag ville med honom och farmor in till stan, så jag hängde med dit.
kände sig såå fräsch, ohja!
iaf. var på rusta först. höll på & skratta ihjäl mig. pappa är sjuk i huvet :D
jag tror vi var där inne typ 1 timme eller nå :M
drog till tati sen & jag fick en skinnjacka :) sen köpte han ett par skor till mig också & en tröja. tacktack :)
käka på burger king och sådär hahahah, "jag vill ha sånna där morillasticks" "hahah pappa, de heter mozarellasticks"
de va iaf kul då, jag garva som attans.
drog till nån annan affär där han köpte tröjor.

a: denhär tröjan va cool
p: aa de va fulcool lixom
a: haha, fulcool?
p: ja, de är lonley turtels också
a: tittar på lappen
a: HAHAHAHA, vadå lonley turtels?! de står ju förfan Loonytoons :D
p: aja, samma sak.

tror de va dyselexi dag för pappa idag :M
kom hem vid halv 3 - 3 någonting. duscha & fixa mig sen drog jag till bark.
de va massaaaa folk där ska jag säga.
vi drog ut allihopa och gjorde mest ingenting.
jag va med dino & gentris ett tag sen också, almir också för den delen.
gick och mötte alicia sen, och sen även några till. vi skulle ner till näs. de är en egen historia i sig som jag inte orkar ta här. men de ingick massa prat & massa gående iaf.
drog hem typ 11 eller nå, sen sov jag vid halv 1.

idag så vakna jag för bara en timme sen. så jag har inte hunnit gjort så mycke.
senare ska jag träffa söt, och de ska bli mycke trevligt :)<3
får se vad jag hittar på sen. just nu funderar jag på om jag kanske sla kika lite på tv :)?

pusssss

allt känns så mycke lättare nu. jag har inte längre dendär smärtande känslan så fort jag ser dig. nu är det en härlig känsla jag känner. jag hoppas för allt att dehär kommer bli bra. jag ska göra vad jag kan. du har ingen aning om vad jag känner, framförallt hur mycke jag känner. de är en massa känslor som inte kan hålla sig i styr. och jag är bara så lycklig just nu. jag hoppas på ett du&ja igen. jag hoppas på ett vi igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0