it´s time to let it go

tröttttttt, jag är tröttttt. nyss kikat på film, wanted. den va helt okej faktiskt, inte jätte bra som alla säger, men den va okej. sitter hos bark nu, vet inte varför för jag skulle verkligen behöva gå hem & sova, måste lägga mig tidigt känner det som.

helg imorgon, känns toooopppppen. vi ska ha nollningsfest på löga. 3:orna ska fixa lekar & skit för oss, så de blir nog jävligt kul :D aja, först ska man tagga för en härlig mattelektion direkt på morgonen (Y) härligt också och sluta kvart i 4 på en fredaaaag. skola! <3
stora syster fyller också år imorn, så de blir ett snabbt tårtätande sen äre bara & dra tilbaka till västerås.
tur att man har något planerat, för i lägenheten kommer jag inte få vara eftersom hon ska dra dit folk & kröka innan krogen (Y)

nae, nu ska jag dra mig tillbaka.

kiissesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0