just for the moment

hallåja,
jag är helt slut, eller jag är sliten som attan iaf. förstår verkligen inte. jag är som ett jäkla vark dag ut och dag in. hur mycke och hur lite jag än sover så är jag trött. jag måste ju ha nå fel eller nå?

igår så kom jag hem från skolan som jag gör alla andra skoldagar :M hann inte gör så mycke, kika lite på datorn, laga nudlar sen fixa jag mig sen åkte jag hem till pappa. käka lite mat sen drog jag hem till tilda där de va några stycken :) hann bara kliva innanför dörren så skulle vi dra upp till backen.
väl borta vid backen så var de svinkallt och skit tråkigt. bara massa fulla ungar som sprang omkring och skrek helt värdelöst..
drog väl hem vid en halv 11 eller nått sånt, cykla i 320 så jag inte skulle frysa ihjäl.
när jag väl kom hem så vare bara och lägga sig i sängen och få tillbaka värmen. kika på ett simpsons avsnitt sen somna jag. då var nog klockan runt 11, så de vart en tidig fredag för mig. vilket var ganska skönt.

imorse vakna jag halv 10 och var helt död. men orkade inte somna om. så jag kika på 2 simpsons avsnitt, sen käka jag frulle. nu sitter jag hemma hos bark. vi har vart in till donken med rasmus :)
om ett tag ska vi åka in till storstaden  kolbäck och kika på nå brottnings/judo uppvisnings grej. HEJA! (Y) :M
senare har jag ingen aning om vad som händer och sker.

nu ska jag iaf göra mig iordning lite te (k)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0