nollning

vi sagoprinsar vart nollade idag av 3:orna!
shit va jag va taggad :D
vi skulle krama 4 olika personer, be om 10 olika personers autograf, be någon köpa ut tuggummi, smälla ballonger med hjälp av sexställingar i punkt korsningen, sjunga & dansa på zigmascenen, jaga en cyklist, stava sagoprinsen med hjälp av våra kroppar, omringa 4 olika personer med blå tröja & sedan krama den, be en blondin vara med på ett gruppkort & gå in i ett klassrum & börja dansa till musik. haha trodde jag skulle garva ihjäl mig när jag & jenny skulle köpa doggystyle, tror vi rammla omkull minst 20 gånger och mina knän fick rejält fina blåmärken (Y)
på väg till skolan igen så gick vi hela klassen samlad & 3:orna gick bakom oss. när dom skrek "LIGG" så skulle vi slänga oss ner på backen, och när de sa "HOPPA" så skulle vi göra de. gruppkram fanns också med :M
när vi skulle upp i hissen så pressa vi in oss 20 st. (den hissen får endast rymma 12 st) snacka om att min klaustrofobi (hur de stavas tar vi sen) kom fram då. fyfan va panik jag fick :D sen börja dom hoppa i hissen, ursha de va inte skoj.

mja, de va riktigt skoj iaf dedär med nollning :M folk vart nästan rädda för oss (Y)
soft dag annars. gått runt på 2-3:ornas utställning på olika ställen & kikat, sen börjat lära oss photo shop :M HEJA!

åkte med kvart över 4 tåget hem. fick spasmer på de, för de stanna rätt som de var, sen när de väl åkte så gick de i snigelfart -.- så när jag kom hem så vare bara & byta om till stallkläder & åka till stallet.
haft träning idag & den va inte direkt kul. blir så irriterad på vissa -.- har ju ingen jävla anamma i sig alls. de mesta jag fick göra var & vänta (Y) aja, skit samma.

nu ska jag sova & sisådära, är så sjukt trött.
och jag har inte rökt på hela dagen, stolt! keep on fighting amanda, you can dooo it!

imorgon, inga planer alls. treeevligt.

nixpix nu ska jag sova,
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0