nothing in tihs world,

de blev visst en ledigdag till (a)
jag försov mig imorse, mamma kom in och väckte mig kvart över 9. snacka om att jag var helt död då!
mjo, om jag skulle till skolan så skulle jag få åka medhalv 11 tåget och då hade jag varit framme kvart i 11. och då hade jag bara cirka 45 min kvar på min skoldag, så de kändes lite värdelöst att åka in ihuvudtaget.
mest skönt att få vara hemma lite. har bara legat i sängen med datorn :) kika på en film har jag gjort också. eller jag kika på halva ungefär sen orka jag inge mer. hade sätt den förr, så jag hoppa in i duschen ist :M

kom nyss ut därifrån, så nu ska jag väl klä på mig och sådana saker, sen ska jag ut.

over and out.

trodde aldrig jag skulle få höra det från dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0