önskar

att människor kunde sluta trakassera andra människor när dom är exakt likadana. tror dom är så jävla viktiga, så jävla bra och perfekta när det är i självaverket dom som har problem. säger åt folk vad dom ska göra, när det egentligen är dom som borde göra något åt saken.
skitsnack är något som alltid kommer existera. inget man kan få bort. 
men man kan göra något åt de så jävla mycket. man kan stå för sina saker. man kan få prata så mycket man vill, bara man kan vara stark och stå för det sedan.
om man inte kan stå för det, så varför ens snacka i huvudtaget?
jag har så mycket saker och säga, saker jag vill säga men som jag inte kan. hatar och ha saker inom mig. dom ligger där och skaver inom en. som en stor klump som vill spottas ut på något vis, men som inte kan komma ut.
jobbigt. de är fan så jobbigt.

fan ta allt dedär.
fan ta skitsnack
fan ta folk med dåligt självförtroende

fan ta att jag gjorde mig själv arg nu :p
bara jag tänker på allt så blir jag arg. orka att jag ska göra mig själv den äran att bli arg.

inte värt de. ingen jävla människa är värt de.
jag struntar nu i om folk inte fattar ett ord av vad jag skriver nu, även om man önskade att vissa skulle kunna fatta. folk som verkligen behöver fatta.

/ a.

beslutsångest. buss eller tåg? orkar jag åka med bussen som går 20 över 7? eller orkar jag gå från nibble till tågstationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0