satsar på dom mindre

haha de har jag hört. somvanligt är det bara massa tomt snack som kommer  ur din mun. jag börjar lära mig nu, känns rätt sorligt :)

jahapp gott folk! idag så vaknade jag hela halv 12 på förmiddagen :M
strax därpå kom några från släkten för att gratta angelica, så då blev de fika. riiktigt bra frulle dedär (Y) aja, efter att dom åkt igen så åkte jag & mami ut till mannet. riktigt skönt att fåkomma ut dit faktiskt. vi drog ut en runda han & jag & busade på åkern :M han va riktigt glad ska jag säga, så de va roligt :) man får bort alla dumma tankar när man ser honom glad :D (där kom domdär skitzogrejerna igen när de gäller hästarna) men så är de faktiskt. fråga vilken "hästtjej" som helst :M

kom hem & duscha & så, sen så tog jag mina ben & gick hem till bark. vi tog de bara lurre & kika på rulle. face off. riktigt bra varen, somna inte en enda gång :D skratta gjorde jag därimot mycket av, jag har varit så jäkla övertrött hela kvällen så de finns inte! :D bara man sa ett ord till mig så asgarva jag. lite halvtdrygt kanske om man inte är jag. men jag hade skitkul :M
nu sitter jag här & bara allmänt trött & seg. har gjort mig lite varm o´boy. sen fanns denå baguetter med nå grejs på mums! :) funderar på & sova snart, för imorgon så är man ju ledig :M och då hade jag, jesper & bark tänkt och hälsa på lindboskolan litegranna :M sen drar jag & bark in till stan. han muta mig genom att köpa mat på donken till mig, så då kunde jag ju bara inte säga nej. tjockis som man är :M han skulle tydligen köpa skor & jacka.

mja, de var nog allt för mig denna söndagskväll.

kiss´n hug


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0