sjukling kanske?

ursha, jag tror jag är sjuk nu. så jäklans ont i halsen & kroppen känns helt trött & matt :(
rinner ur nästan 24/7 också (Y) de är häärligt (k) men jag ska försöka pallra mig till skolan iaf. om jag inte mår ännu värre de vill säga.

idag har jag inte gjort ett skit. bara vart hemma heeela dagen. förutom då när jag & alicia åt på milano :)
och när jag följde med mamma hem som skydd (Y) skulle komma nå par & kolla på vårat databord. då ville hon inte vara själv hemma -.- typiskt henne. hon har nog sätt för mycke våld på tv (Y) aja, men dom som kom va iaf helt vanliga människor som inte hade tänkt och misshandla henne. de va ju skönt.
tog mig en liten promenad också för mig själv nu på kvällen. rätt skönt faktiskt. men fick gå i typ snigelfart för annars vart jag trött & anfådd (Y)
kika på film har jag gjort idag också. hellboy 2 & asterix & obelix olympic game eller nå så. fast den såg jag bara halva.
pappa & alicia har nog filmmaraton tror jag, för dom ligger fortfarande & kikar.
jag som ska upp till skolan skippade en tredje film eftersom jag va i princip död efter första. ska sova alldeles snart.

imorn blire skola & gårn eller nå. perfa perfa.

nnu ska jag sova.

nighti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0