stel som en pinne

jag har ont i hela kroppen. jag är verkligen stel som en pinne, har rört och tränat väldigt mycke nu på sista tiden. jag rör mig mycke ihuvudtaget. de är bra tycker jag:M

just nu sitter jag i skolan. vi har nyss haft pausgymnastik :D de behövs för min nacke kan jag säga :o
segt att sluta kvart över fyra på en fredag! förstår inte riktigt hur dom tänker ibland..

igår var jag & sandra på Konrad :) ibörjan var de absolut inget folk alls.. trodde de skulle bli värdelöst. men efter ett tag så kom de lite iaf, och jag hade kul faktiskt :) vissa saker var ju lite drygare än andra men men ;)
kom väl hem sisådära 1 eller nå. kom i säng vid halv 2-2, och jag somna så skönt så jag vet inte vad :M

imorse var de inte lika roligt och vakna. jag va så sjukt trött så jag ville verkligen inte lämna sängen.. men sista dagen på veckan kan man lika gärna pallra sig upp :) de tog emot lite sen när jag tänkte efter att vi skulle ha matte direkt på morgonen -.- men det visade sig vara en helt okej lektion.

idag är de alltså helg. har inga som helst planer. just nu känns det bara som att jag vill sova direkt jag kommer hem från skolan. men jag tror nog att jag ska orka hålla mig vaken :) jag kan bara jag vill :M

just nu ska vi diskutera massmedia information eller något sånt. men jag orkar verkligen inte. vi har ändå snart rast :M sen är det bara en timme kvar tills vi slutar. de går rätt fort när man sitter vid datorn :)

jag lägger ner det från min sida nu, hejdååå

pussss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0