storstaden

vart inget lindbo för min del, sov inte så bra imorse. tror jag vakna typ 4 gånger eller nå, så jag var alldeles för trött.
aja, bark bestämde sig för att ta halv 1 tåget sen, så då fick jag lite bråttom. så mamma var snäll och skjutsa mig ner till tåget. hon va mest lost på vägen dit, för hon skulle till strömsholm efter hon släppt av mig. så hon var påväg dit flera gånger innan hon ens släppt av mig (Y)
sandra & robin gjorde oss den stora äran och åkte in med oss, (nog därför vi skulle ta ett tidigare tåg) så de blev mång affärer :) bark köpte en tröja åt mig som en tidig julklapp, så de va snällt tycker jag :M bjöd på donken också (Y)
tog kvart över 4 tåget hem. gick förbi milano på hemvägen för jocke skulle käka pizza. ooovanligt? nae, inte direkt :D där så bjöd han som jobbar där mig på pasta & nå kyklinggrejs, så då kunde jag ju inte säga nej, trots att jag va så mätt efter donken. gott vare iaf :M så nu är jag typ mega super proppmätt! blir inge mer äta för mig idag.

nu sitter jag hemma hos bark. ska spela guitarrhero för första gången i mitt liv :D HAHA får se hur de går. min motorik är inte den bästa :M

senare så vet jag inte vad som händer. blir väl och vara här, sen hem & sova så man orkar upp till skolan imorn. mest skönt, har bara en lektion imorn :)

/ amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0