tetrisberoende

tetris är mitt nya tidsfördriv på lektionerna, tetris & taipei :M fast jag blir bara arg på taipei, så jag håller mig till tetris nu för tiden.
segaste lektionen ever har vi nu. jag hänger inte med för 5 öre på vad vi ska göra. eller jag orkar inte engaschera mig. låter toppen amanda! (Y)
pannkaka idag till lunch. mums! jag hann inte med frukost imorse eftersom jag & kudden hade de så mysigt imorse. mamma kom in och väckte mig 8, så jag hann bara borsta tänderna och klä på mig, sen skjutsa hon mig till station. 
i eftermidda ska vi ha aerobic eller step up, samma sak kanske? aja, vi ska iaf ha ngt av de. 
skönt & röra på sig fakitskt. måste fan börja göra ngt åt min slöhet. 
låg och tänkte på de igår när jag skulle sova. 
jag ska nog fan ta migut & gå och springa typ varannan dag eller nå. musik i öronen sen bara pumpa!
då slipper jag ha så dåligt samvete så fort jag trycker i mig ngt (a)

senare idag så vet jag väl inte vad som händer. 
får se om jag är slut efter idrotten, eller om jag ska ta en promenad direkt jag kommer hem?

sköna fredag imorgon iaf.
kanske drar till v-ås, jenny babbla om någonting :p
skönt med helg iaf.

pusssssssssss



Kommentarer
Postat av: Tyra

Bästa klassen ever :)

2008-09-25 @ 11:13:06
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0