träningsvärk

tjoba vad aerobicen tog på krafterna!
vart ju totalsvettig! blää :( men kul vare iaf.
fick mig ett gott skratt åt mathias och kedfors :D deras känsla för rytm och takt är inte den bästa.
slutade efter de. var så rökissugen så jag gick & mötte bark & sebbe. hann inte med kvart över 3 tåget så jag stannade i stan med dom. hjälpte sebbe hitta nya skor. fast han köpte inte dom som jag ville att han skulle ha :( kan ha berott på att dom var försmå, men ;)
tog kvart över 5 tåget hem. drog till gårn & där vare lite folk så jag stannade ett tag.
mötte mami vid ica typ halv 7?
fick mig en hårfärg och kexchoklaaaad :M har nyss färgat huvet, så nu äre mörkt & tråkigt igen.
blää, jag vill göra något nytt! ny färg & frisyr. men jag har så grymt dålig fantasi.. förslag? jag är öppen.

föresten, jag skrev nyss ett skit långt inlägg som va roligare än dehär. men jag råka ta bort de smartis som man är, så nu fick de bli ett kort & tråkigt -.-
ska nog ta & tänka på att sova snart. är ju trotsallt en sista skoldag imorn :) härligt med kvart i 4 på en fredag! (Y)
på kvällen blire tillbaka till v-ås för paaartey med quasii <3

kiiiissss


Kommentarer
Postat av: emma brovin

haha söt jenny :D

2008-09-26 @ 11:59:39
URL: http://emabrovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0