use me as you will,

jag har så mycke att säga dig. de bubblar inom hela mig, en känsla som jag vill bli av med. jag vill stå där öga mot öga och bara kasta dom där orden på dig. jag vill få dig att må dåligt. jag vill få dig att tänka efter. jag är så pass ärlig att jag kan säga att du kan dra åt helvete. allt dedär vill jag göra, men motsatserna mellan dig och mig är att jag tänker efter. jag sårar inte människor. där har du skillnaden. de är synd tycker jag. du skulle vara underbar annars. men du har visat exakta motsatsen och nu säger jag hejdå föralltid. det är så du vill ha det  och det är så jag vill ha det.
du berättar om ditt "nya" liv som du skulle påbörja. har man sätt skymten av de? nej skulle inte tro de.
du berättar om ditt förhållande du ska skaffa dig. om den perfekta tjejen. vilken av dom menar du då?
jag försår mig inte riktigt på varför man ska slänga ur sig massa falskheter. det är det ända du kan. får folk och hoppas för att sedan knäcka dom igen. men jag går inte på dendär skiten längre. jag vet inte ens varför jag lägger ner tid på att skriva dethär. du bryr dig ju ändå inte. du tar inte åt dig. du är som att prata med en vägg. en kall och mörk vägg.
 en vägg som kommer med dåliga bortförklaringar och lögner. hur länge ska du orka hålla på?
det kommer aldrig funka i längden.
ge dig nån jävla gång!


vakna halv 10 idag ungefär. inget trevligt sätt att vakna på.
gjorde inte mycke alls, väntade på att farmor skulle laga klart maten, sen stack jag ut och träffa några.
kändes som in the old days, och jag vart genast på bättre humör.
du gör mig på bättre humör. och det har du alltid gjort.
var ute i det vackra vädret och gjorde mest ingenting. träffa mask & cicci utanför ica, så stog och prata med dom så jag blev på ännu bättre humör :)
gick vidare med mitt crew, sen vare dags och cykla hem.
nu sitter jag här och taggar för en hoppträning med Camaro :) stjärnan själv ska få ha lite kul och hoppla lite hinder, och jag ska sitta där och se allmänt cp ut :M

skola imorgon. orkar igentiligen inte. men om man vill ha en framtid är de fan lika bra..

pussssss (k)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0