wanna know if you feel the same,

träningen avklarad nu då :) han va jätte duktig, men de är dendär galoppen som kan vara lite knas ibland. han måste bli lite starkare på den fronten. hans slöa bakben och lite luftigare hopp står också på önskelistan, men de är saker som förhoppningsvis kommer med tiden :) han kommer bli en kanon häst isf :)
de är ju snart pay and jump, så får se om jag startar både mannet & camaro. mannet ska nog starta iaf, får se med lillen :)

just nu ligger jag i sängen men bärbara och käkar ananas :M mest soft :) musik har jag också (Y)
är inge trött för omväxlingens skull. vilket är typiskt. när jag vill vara trött så är jag tammetusan inte de -.-

aja nu ska jag fortsätta med mitt.

g-night (k)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0