<3

kan börja dethär inlägget med att säga att jag och emil firar 4 månader idag :) jag älskar dig <3

första april idag då, och de betyder först och främst att man får luras. men de betyder också att det är vår och att vi är ett steg närmare sommaren :):)
ja somsagt, idag ¨får man luras. jag är inge bra på att luras för jag lyckas alltid börja skratta eller nå. jag kommer nog bli lurad därimot, skulle inte förvåna mig.

idag har vi som en fredag i skolan. alltså med fredags lektioner. de suger att ha två fredagar på en vecka, de innebär att vi har två mattelektioner -.-
jaja, imorn har vi iaf lovdag, och då kan man väl stå ut med två fredagar.

jag är väldigt trött idag också. inte på så vidare bra humör heller.

men nu ska vi börja jobba med matten.

godmorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0