444

jag är så trött. jag är så jäkla trött så jag knappt orkar sitta upprätt på stolen.
imorse var de hemskt, jag kände mig som en kines eller nå. blev härliga mjukisar och emils tröja :*

blev godkänd på mitt svenska prov och de var väl bra. vi i klassen har också hittat ett nytt sätt att roa oss. omegle är ordet! de sorliga är bara att vi hittar bara varandra att prata med trots att de är 2000 online vilket jag tvivlar på.

lunchen var väl god också. ungsbakad potatis och nå skinkröra. de konstiga är att jag blir mätt på knappt någonting.

vi ska spela in en film nu och jag ska vara skådis. sedärja! nej men de ska nog bli kul. min grupp bara bublar av ideér medans jag är igenkorkad i huvet som vanligt.

idag ska jag umgås med emil. blir nog bra :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0