dags igen

vaknade lite titt som tätt imorse. vid 5 så höll jag på att kissa på mig så fick lov att gå upp. var väldigt pigg faktiskt men kunde ändå somna om. vakna vid 9 igen men orkade inte gå upp då så sov till 11 eller nått.
tog min medicin, både piller och medicin. medicinen smakar inte alls lika äckligt nu som de gjorde förut och de kan ju vara lite skönt :m

ska snart till stan för att röntgas om mamma kan bli klar någongång.. är lite pirrig faktiskt, har aldrig gjort de förut.
min hy börjar också bli äcklig, de är för domdär dumma pillren läste jag på bruksanvisningen -.- tur är att jag bara ska ta dom i 10 dagar.

jag sörjer fortfarande för valborg. jag vill inte sitta inne medan alla andra har de trevligt någonstans.
dagen kanske inte är så speciell men förra året var den usel och hade hoppats och planerat på att dehär året skulle den bli bättre. men just nu så blir den bara sämre. kul.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0