damp

jag är jätte sjuk. jag hostar så jag spyr, får jätte ont i hjärtat och hur mycke jag än snyter mig så kommer de bara mer och mer. täppt blir jag hela tiden också så jag inte kan andas. jag mår inge bra alls.
skolan är man i ändå, och jag borde verkligen inte vara här men känns som om jag måste. måste prata med monie imorn om det är okej att jag sjukskriver mig. vet inte om de berör min frånvaro, eller klart de berör men ärsh, vet inte hur jag ska förklara.

helgen har varit helt okej. jag har tagit de hyfsat lugnt som jag sa att jag skulle göra. i fredags så tog jag min cykel till stallet och red ut en sväng med mannet, han var lika vild som vanligt men jag kunde äntligen slänga in en stång i munnen på honom.
var med emil efter de och vi gjorde väl inte så mycket, bara var hemma.
lördagen så sov jag hur mycke som helst kändes de som, menjag va ändå astrött. 
jag, mamma, micke & alicia åkte in till stan en sväng och jag köpte en t-shirt och donken. kunde väl varit gott om jag hade någon smak. så värdelöst, har inte haft smak i snart 3 veckor, ingen lukt heller. äter jätte lite nu förtiden. blir mätt på ingenting. jag saknar smaken av mat :(
emil kom hem till mig sen efter stan och vi käka middag med familjen och några till. de kunde ju också ha varit gott, men men.
jag & emil drog hem till honken där några var och drack och sjöng singstar. de va trevligt, men min röst var kanske inte lika trevlig. när man är täppt och hes så låter de inte så vackert ska ni veta.
mja, senare så drog nästan alla in till stan och gled runt. trodde jag skulle dö på ditvägen på e-18 men de gick ganska finemang. kom hem vid halv 3 kanske så då vare tack och godnatt.

söndag sov jag hur mycke som helst. rörde mig inte hur sängen förns halv 5? låg och kikapå film och tyckte synd om mig själv. min näsa har fått sår för att jag har snytit mig så mycke :( buhu..

sitter somsagt i skolan nu och vet inte riktigt vad vi ska göra. orkar inte göra någonting. känns som om de är hur länge som helst kvar tills vi slutar. underbart att vi bara har en lektion. skulle seriöst dött annars.

föresten så tar jag världens äckligaste hostmedicin! känns som om att dricka direkt hur nässprayen! (y)

puss på er som mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0